entri untuk berhenti merokok

aku paham ianya susah. lagi-lagi kalau dah bersama hampir sepuluh tahun, apalah sangat kalu nak dibandingkan dengan yang 3tahun itu.. eh silap yang 3 tahun itu sekarang ni a part of masa depan aku so kene respek la sedikit..

ada orang cakap nak berhenti rokok ni kne makan banyak la.. hisap gula2 la.. mandi lah what so ever lah. tapi pada aku nak berhenti secara drastik mana boleh.. jadi aku carik la cara nak kurang kan

1. hisap rokok yang tak best seperti SAAT, HALF TIME, TEXAS5 dan lain2 lah. dulu2 itu rokok time aku nak saving xpon memang dah xde duit langsung.

2.hisap gudang garam. gudang garam panjang. boleh hisap satu batang sehari cutting, hisap sikit simpan. sikit simpan.

surya gudang garam

nostalgic giloo

3. beli harvest. harvest ni tembakau asing nak smoke kena la menggulung dulu. apabila malas menggulung = xde rokok = xsmoke.nice tak?

tapi…..

1. aku menyesal beli rokok xsedap dan terus pau member aku yang hisap dunhill

2.hisap gudang garam bukan hisap simpan hisap lagi, tapi xsempat nak terlintas simpan dah habis sebatang. camne? bakar la lagi satu biar boleh simpan

3. aku sangat rajin menggulung. siap boleh gulung untuk petang nanti lagi.

sekarang ni aku tengah gulung rokok gak ni

About najatayub

just another normal person doing normal things everyday but tries to get out of the ordinary.
This entry was posted in random words in front of the pc. Bookmark the permalink.

One Response to entri untuk berhenti merokok

  1. nadya zee says:

    nais try. kthxbye. 😛

Leave a Reply

